Courier loading parcels
Klientu atbalsta centrs
Sūtījuma pāradresācija

Lai pāradresētu sūtījumu, kas jau ir nodots Omniva aizpildiet veidlapu Sūtījumu pāradresācija.

Kā iepakot sūtījumu?

Lūdzam iepakot sūtījumu saskaņā ar Iepakošanas noteikumiem. 

Mans sūtījums nav piegādāts

Ja neesi saņēmis savu sūtījumu:

  • Pārbaudi, vai sūtījums joprojām nav ceļā saskaņā ar mūsu iekšzemes un starptautisko sūtījumu piegādes laikiem.
  • Izseko savu sūtījumu šeit , lai noskaidrotu, kur tas atrodas.

Ja piegādes termiņš ir pagājis un sūtījums nav piegādāts vai nav zināms, kad sūtījums tiks piegādāts: 

  • Ja esi sūtītājs, aizpildi Statusa pieprasījuma  veidlapu biznesa klientam vai privātam klientam
  • Ja esi saņēmējs, sazinies ar sūtītāju, lai izsekotu sūtījumu.

Neatradi meklēto?

Courier loading parcels

Populārākās pamācības

Kā nosūtīt sūtījumus izmantojot pakomātu?

Kā iepakot sūtījumu?

Kā izsekot savu sūtījumu?

Pakomāts neizdrukāja adrešu karti.

Joprojām ir jautājumi?

Ja joprojām vēl ir neskaidrības, vai nepieciešama papildus informācija, mūsu komanda labprāt palīdzēs!

Izvēlies savu atrašanās vietu

Izvēlies valodu