Klientu atbalsta centrs
Sūtījuma pāradresācija
Lai pāradresētu sūtījumu, kas jau ir nodots Omniva aizpildiet veidlapu Sūtījumu pāradresācija.
Kā iepakot sūtījumu?
Mans sūtījums nav piegādāts
Ja neesi saņēmis savu sūtījumu:
- Pārbaudi, vai sūtījums joprojām nav ceļā saskaņā ar mūsu iekšzemes un starptautisko sūtījumu piegādes laikiem.
- Izseko savu sūtījumu šeit , lai noskaidrotu, kur tas atrodas.
Ja piegādes termiņš ir pagājis un sūtījums nav piegādāts vai nav zināms, kad sūtījums tiks piegādāts:
- Ja esi sūtītājs, aizpildi Statusa pieprasījuma veidlapu biznesa klientam vai privātam klientam.
- Ja esi saņēmējs, sazinies ar sūtītāju, lai izsekotu sūtījumu.
Neatradi meklēto?
Nosūtīt sūtījumus
Atbildes uz jautājumiem par sūtījumu sūtīšanu ar pakomāta vai kurjera starpniecību.
Pārvaldīt savus sūtījumus
Norādījumi par sūtījuma datu maiņu, pakas novirzīšanu vai atgriešanu un citām parastām darbībām, kas jāveic ar sūtījumu.
Problēmas ar sūtījumu
Atrodiet risinājumus bieži sastopamām problēmām saistībā ar paku nosūtīšanu vai saņemšanu, pakomāta lietošanu un citām problēmām.
E-pakalpojums
Mācību rokasgrāmatas mūsu privāto un biznesa klientu pašapkalpošanās platformu lietošanai.
Citi pakalpojumi (tikai Igaunijā)
Noderīga informācija par vēstulēm, periodiskiem izdevumiem, tiešo pastu, finanšu pakalpojumiem un filatēliju.
Privātums un papildu informācija
Informācija par privātuma jautājumiem un cita papildu informācija.
Populārākās pamācības
Kā nosūtīt sūtījumus izmantojot pakomātu?
Kā iepakot sūtījumu?
Kā izsekot savu sūtījumu?
Pakomāts neizdrukāja adrešu karti.
Joprojām ir jautājumi?
Ja joprojām vēl ir neskaidrības, vai nepieciešama papildus informācija, mūsu komanda labprāt palīdzēs!