Kā nosūtīt sūtījumus izmantojot pakomātu?

Privāts klients

Privātie klienti var reģistrēt sūtījumus e-pakalpojumā un izdrukāt sagatavotās adrešu kartes, ko pievienot sūtījumiem. Šīs darbības var arī izlaist un reģistrēt sūtījumus tieši pakomātā.

Lai nosūtītu sūtījumu, izmantojot pakomātu:

  • Pārliecinies, ka sūtījums ir iepakots saskaņā ar mūsu iepakošanas noteikumiem;
  • Dodies uz tuvāko pakomātu;
  • Seko ekrānā sniegtajiem norādījumiem, lai reģistrētu savu sūtījumu:

Ja sūtījumu neesI reģistrējis e-pakalpojumā, Tev ir jāievada nosūtītāja un saņēmēja informācija, kā arī jāveic apmaksas process.

  • Ja nepieciešams, izdrukājiet un pievienojiet adrešu karti.
  • Ja esi privāts klients un ievietojot sūtījumu pakomātā saprati, ka esi aizmirsis pievienot adrešu karti, ņem vērā, ka mūsu sistēma jau ir saglabājusi Tava sūtījuma datus. Kurjers iztukšojot pakomātu, izdrukās un pievienos adrešu karti. 
  • Ievieto tikai vienu sūtījumu skapītī un aizver  durvis.
  • Ja nepieciešams, izdrukā čeku vai nosūti to uz savu e-pasta adresi.
 
 

Biznesa klients

Biznesa klientiem jāreģistrē sūtījumu biznesa klienta e-pakalpojumā un jāizdrukā sagatavotās adrešu kartes, kas jāuzlīmē uz sūtījumiem.

Ja esi biznesa klients un vienā skapītī sūti vairāk nekā vienu sūtījumu, katram  sūtījumma  jāpievieno adrešu  karte vai uz katra sūtījuma jāuzraksta sūtījuma numurs . Ja kādam sūtījumam aizmirsi pievienot adrešu karti, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu atbalsta  centru. 

Lai nosūtītu sūtījumu, izmantojot pakomātu:

  • Pārliecinies, ka sūtījums ir iepakots saskaņā ar mūsu iepakošanas noteikumiem;
  • Dodies uz tuvāko pakomātu;
  • Seko ekrānā sniegtajiem norādījumiem, lai nosūtītu savu sūtījumu: 
  • Ievieto sūtījumu skapītī un aizver skapīša durvis.
 
 

Izvēlies savu atrašanās vietu

Izvēlies valodu