Pakomāts neizdrukāja adrešu karti
Privāts klients
Ja pakomāts nav izdrukājis adrešu kartes uzlīmi, pārbaudi, vai tā nav iestrēgusi printerī.
Ja uzlīme nav iestrēgusi, tad, iespējams, ir beidzies papīrs. Ja esi privāts klients, vari ievietot sūtījumu skapītī bez adrešu kartes, jo mūsu sistēmā jau ir Tava sūtījuma dati.
Kurjers, iztukšojot pakomātu, izdrukās un pievienos adrešu karti un atjaunos uzlīmju papīru krājumus.
Biznesa klients
Ja pakomāts nav izdrukājis adrešu kartes uzlīmi, pārbaudi, vai tā nav iestrēgusi printerī.
Ja uzlīme nav iestrēgusi, iespējams, printerī ir beidzies papīrs. Ja esi biznesa klients un vienā nodalījumā sūti vairāk nekā vienu sūtījumu, uz katra sūtījuma jāpievieno sava adrešu karte vai jāraksta sūtījuma numuri.
Ja vienā nodalījumā sūti tikai vienu paku, vari to nosūtīt bez adrešu kartes, jo mūsu sistēmā jau ir sūtījuma dati.
Kurjers, iztukšojot pakomātu, izdrukās un pievienos adrešu karti un atjaunos uzlīmju papīru krājumus