Esmu kļuvis par krāpšanas kampaņas upuri
Jebkura saziņa par Omniva kampaņām un piedāvājumiem vienmēr tiek sūtīta no e-pastiem ar mūsu domēniem - omniva.ee, omniva.lv, omniva.lt - un oficiālajiem sociālo tīklu kontiem.
Omniva nekad neprasa klientu kredītkaršu datus.
Viltus kampaņas var tikt sūtītas no e-pasta adresēm ar citu domēnu vai no viltus sociālo tīklu kontiem.
Ja ir aizdomas par viltus Omniva kampaņu vai piedāvājumu, ziņo par to mūsu klientu atbalsta centram.
Ja esi kļuvis par krāpšanas kampaņas upuri un esi sniedzis piekļuvi savam bankas kontam:
- nekavējoties sazinies ar savu banku un lūdz, lai tiek bloķēta Tava karte;
- pārbaudi savu bankas izrakstu, lai pārliecinātos, vai ir izmantota Tava karte un sazinies ar policiju;
- sazinies ar mūsu klientu atbalsta centru, lai informētu par viltus paziņojumiem.