Es aizmirsu sūtījumam pievienot adrešu karti

Privāts klients

Ja esi privāts klients un ievietojot savu sūtījumu pakomāta nodalījumā, saprati, ka aizmirsi piestiprināt adrešu karti. 

Ņem vērā, ka mūsu sistēma jau ir saglabājusi Tava sūtījuma datus, un kurjers, iztukšojot pakomātu, izdrukās un piestiprinās adrešu karti.

 
 

Biznesa klients

Ja esi biznesa klients un vienā pakomāta nodalījumā sūti vairāk nekā vienu sūtījumu, uz katra sūtījuma jāpievieno sava adrešu karte vai jāuzraksta sūtījuma numuri.

Ja kādam sūtījumam aizmirsi pievienot adrešu karti, lūdzu, sazinies ar mūsu Biznesa klientu  centru. 

 
 

Izvēlies savu atrašanās vietu

Izvēlies valodu