24.07
2024

Tev ir jautājums par savu TEMU sūtījumu? Ieskaties šeit!

Jautājums: Es pasūtīju paciņu no TEMU. Kur tā ir un kad tiks piegādāta?  

 

Atbilde: Pirms sazinies ar Omniva Klientu atbalsta centru par TEMU sūtījumu, aicinām pārbaudīt sūtījuma statusu mana.omniva.lv, vai sūtījums jau ir ienācis mūsu noliktavā: 

  • Ja sūtījums atrodas Omniva noliktavā un nav piegādāts pakomātā Temu noteiktā piegādes termiņa laikā, lūdzam sazināties ar Omniva klientu atbalsta centru; 

  • Ja sūtījums nav ieradies Omniva noliktavā, tad aicinām sazināties ar TEMU.  

 

 

Jautājums: Sūtījuma izsekošana uzrāda, ka sūtījums atgriežas nosūtītājam. Ko darīt?  

 

Atbilde: Ja sūtījums vairs neatrodas Omniva noliktavā, bet ir jau atgriezts nosūtītājam, lūdzu sazinies ar TEMU klientu atbalsta komandu.  

 

 

Jautājums: TEMU reģistrēšanās lapā mans tālruņa numurs ir norādīts nepareizi. Ko darīt?  

 

Atbilde: Ja neizdodas telefona numuru TEMU profilā nomainīt pašu spēkiem, lūdzam vērsties, pie TEMU klientu atbalsta komandas, lai risinātu problēmu. 

\\post.ee\dfs\Userdata-LV\madara.aldina\Downloads\temu.png 

 

 

Jautājums: No TEMU saņēmu ziņu, ka sūtījums ir ievietots pakomātā, taču sms no Omniva neesmu saņēmis. Ko darīt?  

 

Atbilde 

  • Lūdzu pārliecinies, vai Tavā Temu profilā telefona numurs ir norādīts pareizi. Ja nē, lūgums atsūtīt e-pastu uz info@omniva.lv ar ekrānšāviņu (screenshotu) no Temu ar saviem un pasūtījuma datiem, kā arī sūtījuma numuru un pareizo telefona numuru. Ja sūtījums vēl atradīsies piegādes pakomātā, pēc saņēmēja datu verificēšanas, saņēmēja telefona numurs šim sūtījumam tiks labots un tiks izsūtīta jauna sms. 

  • Lai ar turpmākajiem TEMU sūtījumiem nebūtu šādu problēmu, lūgums labot savu telefona numuru arī savā TEMU profilā.  

 

Jautājums: Saņēmu ziņu, ka pienācis TEMU sūtījums, taču tas ir nosūtīts uz nepareizo pakomātu. Kā man rīkoties?  

 

Atbilde: 

  • Aicinām pārliecināties, vai TEMU profilā saņēmēja adrese ir norādīta pareizi, precīzi un bez saīsinājumiem (Iela, mājas numurs, pilsēta, novads, pasta indekss, valsts – LV).  

  • Sūtījums tiek nogādāts vistuvākajā pakomātā, ņemot vērā TEMU sistēmā norādīto adresi. Ja adrese nav norādīta korekti, tad sūtījums var tikt ievietots citā pakomātā. 

  • Ja sūtījums ir nogādāts nepareizā pakomātā neprecīzi norādītas adreses dēļ, Ir iespējams veikt sūtījuma pārsūtīšanu, kas ir maksas pakalpojums, sazinoties ar klientu atbalsta centru. 

  • Ja adrese norādīta neprecīzi, aicinām veikt korekcijas savā TEMU profila informācijā. 

 

 

 

Jautājums: Esmu gatavs samaksāt, lai mans sūtījums tiktu piegādāts vēlreiz. Ko darīt?  

 

Atbilde: Aicinām vērsties pie TEMU un veikt pasūtījumu no jauna.   

Atpakaļ uz galveno jaunumu lapu

Jaunumu saraksts

Biznesa klients Ieiet
Privāts klients Ieiet

Dzirnieku iela 24, Mārupe, LV-2167, e-pasts: [email protected], Info +371 27042424