Mainīt vai atcelt kurjera izsaukuma laiku

Privāts klients

Ja savu sūtījumu esat reģistrējis e-pakalpojumā  un vēlies mainīt vai atcelt pieteikto kurjera laiku, sazinies ar mūsu klientu atbalsta centru.

 
 

Biznesa klients

Uz vienu reizi pieteikto kurjera laiku nevar mainīt, to var tikai atcelt. Lai atceltu:

  • autorizējies biznesa klientu pašapkalpošanās vidē;
  • noklikšķi pogu Noformēt sūtījumu;
  • noklikšņi Skatīt visus kurjera pieteikumus, kas atrodas tieši zem kurjera izsaukuma daļas ekrāna labajā pusē;
  • noklikšķi uz kurjera izsaukuma  numura, kuru vēlaties atcelt;
  • noklikšķi Atcelt pasūtījumu un apstipriniet darbību.

Lai atceltu vai mainītu regulāro kurjera izsaukumu, sazinies ar savu pārdošanas menedžeri vai mūsu biznesa klientu atbalsta centru.

 
 

 

Izvēlies savu atrašanās vietu

Izvēlies valodu