Kā atgriezt sūtījumus?

Kā atgriezt Igaunijā, Latvijā vai Lietuvā iegādātu preču  sūtījumus?

Ja vēlies atgriezt preces, kas iegādātas tiešsaistes veikalā, pārbaudi veikala pirkumu atgriešanas noteikumus.

Ar Omniva sūtījumu var atgriezt trīs veidos:

  • Izmantojot 6 ciparu atgriešanas kodu
  • Izmantojot sūtījuma atgriešanas kodu
  • Izmantojot Atgriešanas portālu

Izmantojot 6 ciparu atgriešanas kodu:

Ja piegādes SMS/e-pastā ir norādīts 6 ciparu kods, vari to izmantot, lai sūtījumu bez papildu maksas atgrieztu  pakomātā, neatkarīgi no tā, vai sūtījumu piegādāja kurjers, vai tas tika saņemts  pakomātā.

Lai atgrieztu sūtījumu, izmantojot pakomātu:

  • Uz ekrāna nospiediet Atgriezt sūtījumu;
  • Ievadi 6 ciparu atgriešanas kodu;
  • Ievieto sūtījumu skapītī.

Izmantojot sūtījuma atgriešanas kodu:

Daži nosūtītāji var izveidot sūtījuma kodu (piemēram, CEXXXXXXXXXXXXEE), ko saņēmējs var izmantot, lai sūtījumu bez papildu maksas nosūtītu atpakaļ, izmantojot pakomātu.

Lai atgrieztu sūtījumu, izmantojot pakomātu:

  • Pakomātā uz ekrāna nospied Nosūtīt sūtījumu
  • Ievadi sūtījuma kodu, seko norādījumiem uz ekrāna.

Igaunijā, Latvijā vai Lietuvā  vari atgriezt sūtījumu, izmantojot atgriešanas portālu, ja pārdevējam portālā ir atvērts konts. Atkarībā no veikala preču atgriešanas politikas,  vari pieprasīt naudas atmaksu vai apmaiņu pret citu (-ām) preci(-ēm).

Lai atgrieztu sūtījumu, izmantojot atgriešanas portālu:

  • Sameklē un atlasi tiešsaistes veikalu;
  • Reģistrē preču atgriešanu, ievadot nepieciešamo informāciju;
  • Iepako un nosūti sūtījumu, izmantojot pakomātu.

Tiešsaistes veikali parasti apstrādā preču atgriešanu un atmaksā naudu vai apmaina preces 14-30 dienu laikā pēc atgriezto preču saņemšanas.

 
 

Kā atgriezt ārzemēs iegādātu preču sūtījumus?

Atgriežot sūtījumu ārzemju pārdevējam, atgriešanas izmaksas parasti sedz adresāts. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, pārbaudi konkrētā pārdevēja preču atgriešanas noteikumus.

 
 

Izvēlies savu atrašanās vietu

Izvēlies valodu