Kā nosūtīt sūtījumus
Lai izmantotu biznesa klientu priekšrocības un papildu pakalpojumus, pirms nosūtīšanas reģistrējiet sūtījumu mūsu e-pašapkalpošanās vidē. Pēc sūtījuma reģistrēšanas, izdrukājiet adrešu karti un uzlīmējiet uz sūtījuma iepakojuma.
Reģistrējot sūtījumu pakomātā, tiks piemērotas privātpersonām paredzētās cenas un noteikumi, piemēram, Jūs nevarēsiet izmantot vienu skapīti vairākiem sūtījumiem, kā arī nevarēsiet izvēlēties tikai biznesa klientiem paredzētos papildu pakalpojumus.
Reģistrējot sūtījumu pakomātā, tiks piemērotas privātpersonām paredzētās cenas un noteikumi, piemēram, Jūs nevarēsiet izmantot vienu skapīti vairākiem sūtījumiem, kā arī nevarēsiet izvēlēties tikai biznesa klientiem paredzētos papildu pakalpojumus.
Pēc tam, kad esat reģistrējis sūtījumu e-pašapkalpošanās vidē sistēmā, nogādājiet to jums tuvākajā pakomātā un nosūtiet. Jūs kā biznesa klients varat izmantot vienu skapīti vairākiem sūtījumiem.
- Viena sūtījuma nosūtīšana
- Vairāku sūtījumu nosūtīšana
- Ko darīt, ja visus sūtījumus nevar ievietot vienā skapītī?
- Uz ekrāna izvēlieties "Nosūtīt sūtījumu"
- Noskenējiet adrešu kartē esošo svītrkodu
- Izvēlieties atbilstošo skapīti
- Ievietojiet sūtījumu skapītī, aizveriet durvis un apstipriniet, nospiežot pogu "Apstiprināt"